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Informationen zum Teil
Osteel alloy, 9130, per ams 6260 or ams 6265; heat treatment: spur gears 12283157 & 12283158 carburize & harden entire gear teeth & surfaces indicatedper agma 246.01, grade 5, mil-h-6875 & mil-s-6090; case req. At gear tooth pitch line: surface hardness rockwell 30n75-81, depth from surface to hardness of rc50 0.052/0.062, core hardness rc32-44, top lands & end faces not case hardened; spur gear 12283159 carburize & harden entire gear teeth per agma 246.01, grade 5, mil-h-6875 & mil-s-6090, casereq. At gear tooth pitch line: surfacehardness rockwell 30n 75-81, depth fromsurface to hardness of rc50 0.024/0.034, core hardness rc 32-44, top lands & end faces not case hardened; external involute spur gea (12283157)data: 14 teeth; diametral pitch is 3.5; pressure angle is 25 deg.; external spur gear(12283159)data: 65 teeth; diametral pitch is 10; pressure angle is 20 deg.; external involute spline data: 23 teeth(basic-1 tooth removed) ; diametral pitch is 12/24; pressure angle is 30 deg.
Teilenummer | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
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12283118 | 2 | BF | 1 | 19200 |
Code | Definition |
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FN | Fabrikneu. Die Teile wurden von den damaligen OEMs hergestellt und verfügen über eine Herstellerzertifizierung. |
NE | Neu. Teile, die vom OEM hergestellt werden. Kann eine Herstellerzertifizierung oder eine Unternehmenszertifizierung enthalten. |
NS | Neuer Überschuss. Neuer Materialartikel, der aus überschüssigem Bestand gekauft wurde. |
OH | Überholt. Das Produkt wurde von einer Reparaturwerkstatt (MRO) gemäß den Spezifikationen des Herstellers umgebaut und getestet. |
SV | Servicefähiges Produkt |
AR | Wie entfernt. Das Produkt wurde aus dem Flugzeug oder der Plattform entfernt, ohne dass eine Garantie für die Funktionalität des Teils besteht. |
RP | Reparierbar. Das Produkt kann von einem MRO repariert und nach FAA 8130 oder EASA Form 1 zertifiziert werden. |