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Informationen zum Teil
Phosphate is not sand blasted or applied to internal surfacesl supplemental oil treatment is applied after painting; paint is heat resistant per mil-std-193, color no. 15200 of fed-std-595, applied to specific external surfaces only; chromium plating is applied only to internal surfaces; no mechanical method for removal of chromium platepermitted; plating will produce a continuaaly diminishing dia. Towards the muzzle, except that from the origin of rifling to within 102 mm. Of the muzzlend; a variation of 0.025 from a continually diminishing dia. Is permissible and 0.013 variation is permissible over the remaining lg. Provided that resultant surfaces remain within densional limits for bore and groove dia.; heat treatment is to heat barrel and piston at 1550-1575 deg. F., oil quench, temper 1 hr. Min. To rockwell hardness rc 28-36; gas ports-holes are located within barrel rifling grooves
Teilenummer | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
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12929081 | 2 | BF | 1 | 19200 |
Code | Definition |
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FN | Fabrikneu. Die Teile wurden von den damaligen OEMs hergestellt und verfügen über eine Herstellerzertifizierung. |
NE | Neu. Teile, die vom OEM hergestellt werden. Kann eine Herstellerzertifizierung oder eine Unternehmenszertifizierung enthalten. |
NS | Neuer Überschuss. Neuer Materialartikel, der aus überschüssigem Bestand gekauft wurde. |
OH | Überholt. Das Produkt wurde von einer Reparaturwerkstatt (MRO) gemäß den Spezifikationen des Herstellers umgebaut und getestet. |
SV | Servicefähiges Produkt |
AR | Wie entfernt. Das Produkt wurde aus dem Flugzeug oder der Plattform entfernt, ohne dass eine Garantie für die Funktionalität des Teils besteht. |
RP | Reparierbar. Das Produkt kann von einem MRO repariert und nach FAA 8130 oder EASA Form 1 zertifiziert werden. |