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Informationen zum Teil
P/n -007 differentiated by 0.135-0.141 in. Dia. Inter chamber located 4.069 from end; a/o 5.590 in. Lg.; approx. 3.000 in. Dia.; cylinder shaped with varies outer diameters; one end has mtg. Ear tabs in (4) pl w/0.263 in. Dia. Holes equally spaced on 2.841 in. Bc; raised area approx. 1.659 in. Sq., located 1.405 in. From end with counterbore 1.195 in. Dia. Approx. 0.170 in. Dp; (4) holes 0.089 in. X 0.620 in. Dp, csk 100-120 deg. X 0.160 dia.; 0.113 uncj 3b x 0.280 in. Full thd. Equally spaced on 1.195 in. Bc, in center 0.155-0.157 in. Dia. Hole through one wall; boss connection facility located 4.154 in. From end, 38 deg. From center line; other end 1.160 in. Od.; inter-cavity has varies diameters machined stepped and chamfered ranging from 1.618 in. Dia. To 0.689 in. Dia.
Teilenummer | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
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DAA3122A691-007 | 2 | AX | 6 | 80378 |
DAA3122A691 | 9 | AX | 5 | 80378 |
Code | Definition |
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FN | Fabrikneu. Die Teile wurden von den damaligen OEMs hergestellt und verfügen über eine Herstellerzertifizierung. |
NE | Neu. Teile, die vom OEM hergestellt werden. Kann eine Herstellerzertifizierung oder eine Unternehmenszertifizierung enthalten. |
NS | Neuer Überschuss. Neuer Materialartikel, der aus überschüssigem Bestand gekauft wurde. |
OH | Überholt. Das Produkt wurde von einer Reparaturwerkstatt (MRO) gemäß den Spezifikationen des Herstellers umgebaut und getestet. |
SV | Servicefähiges Produkt |
AR | Wie entfernt. Das Produkt wurde aus dem Flugzeug oder der Plattform entfernt, ohne dass eine Garantie für die Funktionalität des Teils besteht. |
RP | Reparierbar. Das Produkt kann von einem MRO repariert und nach FAA 8130 oder EASA Form 1 zertifiziert werden. |