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Informationen zum Teil
Flange, cres ams5645, body, cres ams5510, rockwell b scale 90 maximum hardness, 125 microinch aa surface finish, 7.165 in. Nom o/a lg, 19.240 in. Nom od flange, tapered body, 18.279 in. Min, 18.280 in. Maximum largest od body, 16.730 in. Min, 16.731 in. Maximum smallest od body, tapered id, 16.560 in. Min, 16.561 in. Maximum smallest id countersunk 0.015 in. Nom lg by 45 deg, 18.000 in. Min, 18.001 in. Maximum largest id countersunk 0.060 in. Nom lg by 45 deg, 42 holes 0.271 in. Min, 0.291 in. Maximum diameter through flange equally spaced on 18.740 in. Nom bolt circle dia, 3 holes 0.190 in.-32 nf series cl 3b thd through flange on 18.740 in. Nom bolt circle dia, thd holes countersunk 90 degrees by 0.220 in. Nom diameter on back surface of flange, 3 thd holes, 0.250 in.-28 unf series cl 3b thd, through flange on 18.740 in. Nom bolt circle dia, thd holes countersunk 90 degrees by 0.280 in. Nom diameter on back surface of flange, 14 holes 0.256 in. Min, 0.261 in. Maximum diameter through body equally spaced on outer periphery, 2.264 in. Min, 2.274 in. Ma
Teilenummer | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2-140-073-07 | 2 | CT | 1 | 99193 |
2-140-073-06 | 8 | CT | 1 | 99193 |
Code | Definition |
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FN | Fabrikneu. Die Teile wurden von den damaligen OEMs hergestellt und verfügen über eine Herstellerzertifizierung. |
NE | Neu. Teile, die vom OEM hergestellt werden. Kann eine Herstellerzertifizierung oder eine Unternehmenszertifizierung enthalten. |
NS | Neuer Überschuss. Neuer Materialartikel, der aus überschüssigem Bestand gekauft wurde. |
OH | Überholt. Das Produkt wurde von einer Reparaturwerkstatt (MRO) gemäß den Spezifikationen des Herstellers umgebaut und getestet. |
SV | Servicefähiges Produkt |
AR | Wie entfernt. Das Produkt wurde aus dem Flugzeug oder der Plattform entfernt, ohne dass eine Garantie für die Funktionalität des Teils besteht. |
RP | Reparierbar. Das Produkt kann von einem MRO repariert und nach FAA 8130 oder EASA Form 1 zertifiziert werden. |